info@competensys.nl
+31 (0)53 - 30 30 217
Park Phi, Zuiderval 62-4 7543 EZ Enschede

Verbeterslag gebruikersvriendelijkheid

We zien veel collega-systemen in de markt waarmee je pas na veel training en instructie fijn werkt. CompetenSYS wil graag al in de basis gebruikersvriendelijk zijn. Immers, ons doel is dat gemeenten met ons systeem beter en gemakkelijker hun doelen behalen ten aanzien van hun cliëntbestand (bestandsanalyse). We polsen daarom regelmatig de behoeften en doelen bij onze gebruikers. In de afgelopen periode gebruikten we die input om de gebruikersvriendelijkheid van onze applicatie verder te verbeteren. Omdat het oog ook wat wil, passen we eveneens een moderniseringsslag toe op de look & feel van onze applicatie.

Toegankelijke ‘tegelwijsheid’

De belangrijkste slag die we vanaf september maken in de gebruikersvriendelijkheid, is het vervatten van vrijwel alle cliëntinformatie in snel toegankelijke ‘tegels’. Dankzij deze innovatieve tegeltechniek kunnen gebruikers razendsnel met minimale muisklikken:

  • iets wijzigen in een diagnose,
  • direct de diagnoseresultaten doornemen, zonder eerst het volledige klantdossier te openen,
  • direct schakelen naar de notities, pools en matches.

De tegeltechniek maakt het dagelijkse werk voor gebruikers in het CompetenSYS-systeem nog eenvoudiger en prettiger. En voor die gebruikers die dit willen, is het cliëntenoverzicht in de vertrouwde spreadsheetvorm nog steeds toepasbaar. Blijf ons als gebruiker vooral voeden met vragen en opmerkingen, waarmee we het systeem verder naar jullie wensen blijven ontwikkelen!

Zelf suggesties?

Uiteraard staan wij altijd open voor suggesties om ons systeem te verbeteren. Mocht jij zaken tegenkomen waarvan je overtuigd bent dat het eenvoudiger kan. Laat het ons dan absoluut weten!

Mail ons